درعصر حاضر، رسانهها و وسايل ارتباط جمعي به دليل تأثيرات عميق، سريع وگستردهاي كه درحوزههاي مختلف انساني دارند، دغدغههاي جدي را به وجود آوردهاند. يكي از اين موارد، موضوع «اخلاقِ رسانه» و تعامل ميان «اخلاق» و «رسانه» ميباشد؛ به اين معني كه بايد ديد تعامل درست اخلاق و رسانه چگونه بايد باشد؟ این پرسشنامه در صدد آن می باشد که نظام نامه هدفمندی در این زمینه ایجاد کند.
تعداد سوالات: 104 سوال
حجم فابل: 180 کیلوبایت
قیمت با تخفیف فقط 2000 تومان
آخرین ویرایش این فایل: نیمه اول بهمن ماه 1402
پس از اتمام خرید، علاوه بر فعال شدن لینک دانلود، همان لحظه یک نمونه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
نکته مهم: برای جلوگیری از کپی برداری سایت های مشابه، تمامی مبانی نظری های این سایت هر دو هفته یک بار ویرایش شده و به صورت به روز تر منتشر می شوند.
توجه: محصولات این سایت طراحی و یا ویرایش شده توسط مسئولین سایت بانک پرسشنامه و مبانی نظری ایران می باشند. لذا، حق انتشار الکترونیکی آن صرفا متعلق به سایت انک پرسشنامه و مبانی نظری ایران (www.iranque.ir) بوده و هر گونه کپی برداری و یا انتشار الکترونیکی آن پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.