1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)
امتیاز کاربران
ضعیفعالی 

 یک جزء بسیار مهم در برنامه­ریزی راهبردی، شایستگی اصلی یک سازمان است. زمانی که شایستگی اصلی به درستی اداره و مدیریت شود منجر به کسب مزیت رقابتی برای یک شرکت یا یک سازمان خواهد شد. یکی از راه­هاي کسب مزیت رقابتی، ارائه خدمت با کیفیت برتر به مشتری است که نتیجه آن وفاداری تزلزل ناپذیر مشتری است. یکی از رویکردهای دستیابی به این هدف، پیاده سازی بازاریابی­درونی است که عامل کلیدی در ارائه خدمات برتر و موفقیت بازار بیرونی است.

فایل حاضر 38 صفحه مطلب با فونت 14 Bnazanin در مورد بازاریابی درونی است که می تواند کمک شایانی به شما در نوشتن فصل 2 پایان نامه بنماید. تمامی مطالب در این فایل دارای رفرنس معتبر می باشند.

مشخصات کلی این فایل:

تعداد صفحه: 38 (فونت 14)

تعداد رفرنس: 41 رفرنس (6 رفرنس فارسی و 35 رفرنس انگلیسی)

حجم فایل: 340 کیلوبایت

قیمت: با تخفیف 50 درصد فعلا 15000 تومان

یک صفحه نمونه:


تذکر مهم: برخلاف سایت های مشابه، تمامی مطالب این سایت قبل از انتشار از نظر کیفیت مطالب و به درد خور بودن چک می شوند.

سرفصل های موجود در این فایل عبارتند از:

  • بازاریابی
  • بازاریابی کل نگر
  • بازاریابی درونی
  • سازمان­های خدماتی و بازاریابی­درونی
  • مراحل توسعه و تكامل مفهوم بازاريابي در سازمان
  •  بازاريابي خدمات
  • مفهوم ­سازی بازاریابی درونی
  • دیدگاه آمیخته بازاریابی درونی
  • بازاریابی ­درونی راهبردی
  • بازاریابی­ درونی جمعی
  • مدیریت رابطه ی درونی
  • آمیخته بازاریابی ­درونی 
  • بازاریابی ­درونی و مدیریت منابع انسانی
  • تاثیر بازاریابی ­درونی بر بازاریابی بیرونی
  • بازاریابی­درونی و مزیت رقابتی
  • مدلهای بازاریابی درونی
  • مدل گرانروس
  • «فرامدل»

  مسائل مرتبط با رویکرد «کارکنان به عنوان مشتریان» در بازاریابی درونی

قیمت با تخفیف 50 درصد فعلا 15000 تومان!

برای خرید کلیک کنید:

 

دیدگاه‌ها   

 
0 #2 samani 1394-06-18 16:44
ba tavajoh be gheymat khub bud.
manabee 2015 ham ezafe konid
نقل قول کردن
 
 
+1 #1 م.مختاری 1393-10-16 18:19
مرسی
واقعا کامل بود
نقل قول کردن
 

نوشتن دیدگاه

در صورتی که مشکل شما (فوری) می باشد با ایمیل iranphe@gmail.com مکاتبه کنید.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

نکته مهم: برای جلوگیری از کپی برداری سایت های مشابه، تمامی مبانی نظری های این سایت هر دو هفته یک بار ویرایش شده و به صورت به روز تر منتشر می شوند.

توجه: محصولات این سایت طراحی و یا ویرایش شده توسط مسئولین سایت بانک پرسشنامه و مبانی نظری ایران می باشند. لذا، حق انتشار الکترونیکی آن صرفا متعلق به سایت انک پرسشنامه و مبانی نظری ایران (www.iranque.ir) بوده و هر گونه کپی برداری و یا انتشار الکترونیکی آن پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.