یک جزء بسیار مهم در برنامهریزی راهبردی، شایستگی اصلی یک سازمان است. زمانی که شایستگی اصلی به درستی اداره و مدیریت شود منجر به کسب مزیت رقابتی برای یک شرکت یا یک سازمان خواهد شد. یکی از راههاي کسب مزیت رقابتی، ارائه خدمت با کیفیت برتر به مشتری است که نتیجه آن وفاداری تزلزل ناپذیر مشتری است. یکی از رویکردهای دستیابی به این هدف، پیاده سازی بازاریابیدرونی است که عامل کلیدی در ارائه خدمات برتر و موفقیت بازار بیرونی است.
فایل حاضر 38 صفحه مطلب با فونت 14 Bnazanin در مورد بازاریابی درونی است که می تواند کمک شایانی به شما در نوشتن فصل 2 پایان نامه بنماید. تمامی مطالب در این فایل دارای رفرنس معتبر می باشند.
مشخصات کلی این فایل:
تعداد صفحه: 38 (فونت 14)
تعداد رفرنس: 41 رفرنس (6 رفرنس فارسی و 35 رفرنس انگلیسی)
حجم فایل: 340 کیلوبایت
قیمت: با تخفیف 50 درصد فعلا 15000 تومان
یک صفحه نمونه:
تذکر مهم: برخلاف سایت های مشابه، تمامی مطالب این سایت قبل از انتشار از نظر کیفیت مطالب و به درد خور بودن چک می شوند.
سرفصل های موجود در این فایل عبارتند از:
مسائل مرتبط با رویکرد «کارکنان به عنوان مشتریان» در بازاریابی درونی
قیمت با تخفیف 50 درصد فعلا 15000 تومان!
برای خرید کلیک کنید:
نکته مهم: برای جلوگیری از کپی برداری سایت های مشابه، تمامی مبانی نظری های این سایت هر دو هفته یک بار ویرایش شده و به صورت به روز تر منتشر می شوند.
توجه: محصولات این سایت طراحی و یا ویرایش شده توسط مسئولین سایت بانک پرسشنامه و مبانی نظری ایران می باشند. لذا، حق انتشار الکترونیکی آن صرفا متعلق به سایت انک پرسشنامه و مبانی نظری ایران (www.iranque.ir) بوده و هر گونه کپی برداری و یا انتشار الکترونیکی آن پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
دیدگاهها
manabee 2015 ham ezafe konid
واقعا کامل بود
خوراکخوان (آراساس) دیدگاههای این محتوا