نکته مهم: برای جلوگیری از کپی برداری سایت های مشابه، تمامی مبانی نظری های این سایت هر دو هفته یک بار ویرایش شده و به صورت به روز تر منتشر می شوند.

دانلود مبانی نظری بازاریابی درونی (مناسب برای مقاله و فصل دوم پایان نامه)

عنوان: دانلود مبانی نظری بازاریابی درونی (مناسب برای مقاله و فصل دوم پایان نامه)
قیمت: 150000 ریال

فایل حاضر 38 صفحه مطلب با فونت 14 Bnazanin در مورد بازاریابی درونی است که می تواند کمک شایانی به شما در نوشتن فصل 2 پایان نامه بنماید. تمامی مطالب در این فایل دارای رفرنس معتبر می باشند.

مشخصات کلی این فایل:

تعداد صفحه: 38 (فونت 14)

تعداد رفرنس: 41 رفرنس (6 رفرنس فارسی و 35 رفرنس انگلیسی)

حجم فایل: 340 کیلوبایت

قیمت: با تخفیف 50 درصد فعلا 15000 تومان

صفحه نمونه:


تذکر مهم: برخلاف سایت های مشابه، تمامی مطالب این سایت قبل از انتشار از نظر کیفیت مطالب و  قابل استفاده بودن بررسی می شوند.

سرفصل های موجود در این فایل عبارتند از:

  • بازاریابی
  • بازاریابی کل نگر
  • بازاریابی درونی
  • سازمان ­های خدماتی و بازاریابی­درونی
  • مراحل توسعه و تكامل مفهوم بازاريابي در سازمان
  •  بازاريابي خدمات
  • مفهوم­ سازی بازاریابی درونی
  • دیدگاه آمیخته بازاریابی درونی
  • بازاریابی­ درونی راهبردی
  • بازاریابی­ درونی جمعی
  • مدیریت رابطه ی درونی
  • آمیخته بازاریابی ­درونی 
  • بازاریابی ­درونی و مدیریت منابع انسانی
  • تاثیر بازاریابی ­درونی بر بازاریابی بیرونی
  • بازاریابی ­درونی و مزیت رقابتی
  • مدلهای بازاریابی درونی
  • مدل گرانروس
  • «فرامدل»
  •  مسائل مرتبط با رویکرد «کارکنان به عنوان مشتریان» در بازاریابی درونی

قیمت با تخفیف 50 درصد فعلا 15000 تومان!

 

دیدگاه‌ها   

 
0 #1 ساناز علیزاده 1396-03-02 15:59
ممنون از اینگه زحمت کشیدید و یک فایل الکی رو نذاشتید واسه فروش. من کاملا راضی بودم.
نقل قول کردن
 

نوشتن دیدگاه

در صورتی که مشکل شما (فوری) می باشد با ایمیل iranphe@gmail.com مکاتبه کنید.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین ویرایش این فایل: نیمه اول بهمن ماه 1402

پس از اتمام خرید، علاوه بر فعال شدن لینک دانلود، همان لحظه یک نمونه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

 

نکته مهم: برای جلوگیری از کپی برداری سایت های مشابه، تمامی مبانی نظری های این سایت هر دو هفته یک بار ویرایش شده و به صورت به روز تر منتشر می شوند.

توجه: محصولات این سایت طراحی و یا ویرایش شده توسط مسئولین سایت بانک پرسشنامه و مبانی نظری ایران می باشند. لذا، حق انتشار الکترونیکی آن صرفا متعلق به سایت انک پرسشنامه و مبانی نظری ایران (www.iranque.ir) بوده و هر گونه کپی برداری و یا انتشار الکترونیکی آن پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.