حمایت مالی به منظور ترویج محصول یا همان اسپانسرینگ باشگاه ها، تیم ها و فعالیت های ورزشی امروز به نوعی یک صنعت در دنیای کسب و کار است.تماشاچیان یک رویداد ورزشی بر خلاف بسیاری دیگر از رسانه ها، کاملا با آن درگیر می شوند و با جریان آن یکی می شوند. تبلیغ در یک رویداد ورزشی، نام و خاطره آن تبلیغ را در عمق ذهن تماشاچیان رسوخ می دهد.
این پرسشنامه توسط م.اعتماد در دانشگاه آزاد قزوین استفاده شده است.
تعداد سوال: 36 سوال
حجم فایل: 110KB
قیمت با تخفیف فقط 2000 تومان
آخرین ویرایش این فایل: نیمه اول بهمن ماه 1402
پس از اتمام خرید، علاوه بر فعال شدن لینک دانلود، همان لحظه یک نمونه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
نکته مهم: برای جلوگیری از کپی برداری سایت های مشابه، تمامی مبانی نظری های این سایت هر دو هفته یک بار ویرایش شده و به صورت به روز تر منتشر می شوند.
توجه: محصولات این سایت طراحی و یا ویرایش شده توسط مسئولین سایت بانک پرسشنامه و مبانی نظری ایران می باشند. لذا، حق انتشار الکترونیکی آن صرفا متعلق به سایت انک پرسشنامه و مبانی نظری ایران (www.iranque.ir) بوده و هر گونه کپی برداری و یا انتشار الکترونیکی آن پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.