مدل سروکوال زیر مجموعهای از مدلهای ذهنی میباشد که ادراک و عقاید مشتریان را نیز در نظر میگیرد. این مدل در اواسط دهه ۱۹۸۰ توسط پاراسورمن و همکارانش برای سنجش کیفیت خدمات توسعه داده شد. این مدل سعی دارد کیفیت خدمات در محیطهایی اندازهگیری کند که کیفیت خدمات به عنوان یک ضرورت برای درک مشتری، احساس شود. مدل پاراسورمن دارای ویژگیهایی است که برای طیف گستردهای از محیطهای خدماتی میتواند کاربرد داشته باشد.
هدف پرسشنامه: پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات ورزشی با روش سروکوال
تعداد سوال پرسشنامه: 44 سوال
حجم پرسشنامه: 108 کیلوبایت
قیمت: با تخفیف 50% فقط 2000 تومان
آخرین ویرایش این فایل: نیمه اول بهمن ماه 1402
پس از اتمام خرید، علاوه بر فعال شدن لینک دانلود، همان لحظه یک نمونه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
نکته مهم: برای جلوگیری از کپی برداری سایت های مشابه، تمامی مبانی نظری های این سایت هر دو هفته یک بار ویرایش شده و به صورت به روز تر منتشر می شوند.
توجه: محصولات این سایت طراحی و یا ویرایش شده توسط مسئولین سایت بانک پرسشنامه و مبانی نظری ایران می باشند. لذا، حق انتشار الکترونیکی آن صرفا متعلق به سایت انک پرسشنامه و مبانی نظری ایران (www.iranque.ir) بوده و هر گونه کپی برداری و یا انتشار الکترونیکی آن پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
دیدگاهها
خوراکخوان (آراساس) دیدگاههای این محتوا