مفهوم مدیریت تجربه مشتری برای اولین بار در سال 1998 توسط پاین و گیلمور در مقاله ای مطرح شد. آنها معتقدند که تجارت موفق افراد را از طریق درگیر کردن در تجارب واقعی که منجر به ارزش شخصی می شود، تحت تأثیر قرار می دهد. همچنین کاملاً واضح است که «شخصی سازی» یک تجربه، به طور معناداری می تواند درک و تصور مشتریان از کیفیت را متأثر ساخته و تجربه کلی آنها از داد و ستد با سازمان را بهتر نماید.
فایل حاضر 25 صفحه مطلب با فونت 13 Lotus در مورد مبانی مدیریت تجربه مشتری (CEM) است که می تواند کمک شایانی به شما در نوشتن فصل 2 پایان نامه بنماید. تمامی مطالب در این فایل دارای رفرنس معتبر می باشند.
ضمناً این بسته علاوه بر فایل مبانی نظری مدیریت تجربه مشتری حاوی 10 عدد مقاله فارسی جدید در موضوع مدیریت تجربه مشتری می باشد.
مشخصات کلی فایل مبانی نظری:
تعداد صفحه: 25 (فونت 13)
تعداد رفرنس: 37 رفرنس (2رفرنس فارسی و 35 رفرنس انگلیسی)
حجم فایل ها: 185 کیلوبایت فایل مبانی نظری + 4.95 مگابایت بسته مقالات فارسی مدیریت تجربه مشتری
قیمت: با تخفیف 50 درصد فعلا 17500تومان
صفحات نمونه:
(برای مشاهده بزرگ تر کلیک کنید)
نکته مهم: برخلاف سایت های مشابه، تمامی مطالب این سایت قبل از انتشار از نظر کیفیت مطالب و قابل استفاده بودن در فصل دوم پایان نامه بررسی شده است.
سرفصل های موجود در این فایل عبارتند از:
· آشنایی با مفاهیم مربوط به مدیریت تجربه مشتری
· مدیریت تجربه مشتری
· تعاریف مدیریت تجربه مشتری
· ویژگی های مدیریت تجربه مشتری
· سطوح مدیریت تجربه مشتری
· چارچوب مدیریت تجربه مشتری
· چرخه برنامه های تجربه مشتری
· فرایند مدیریت تجربه مشتری
· مدیریت تجربه مشتری به منظور ساخت مارک
· مزایای مدیریت تجربه مشتری
· مراحل چهارگانه اجرای مدیریت تجربه مشتری (CEM)
· شاخصهای مدیریت تجربه مشتری و اندازه گیری آن
· تحقیقات مربوط به موضوع
· تحقیقات مربوط به مدیریت تجربه مشتری
· منابع و مآخذ
قیمت با تخفیف 50 درصد فعلا 17500تومان!
برای خرید کلیک کنید:
اگر نیاز به پرسشنامه مدیریت تجربه مشتری نیز دارید آن را با کمترین قیمت از لینک روبرو دانلود نمایید. پرسشنامه مدیریت تجربه مشتری
نکته مهم: برای جلوگیری از کپی برداری سایت های مشابه، تمامی مبانی نظری های این سایت هر دو هفته یک بار ویرایش شده و به صورت به روز تر منتشر می شوند.
توجه: محصولات این سایت طراحی و یا ویرایش شده توسط مسئولین سایت بانک پرسشنامه و مبانی نظری ایران می باشند. لذا، حق انتشار الکترونیکی آن صرفا متعلق به سایت انک پرسشنامه و مبانی نظری ایران (www.iranque.ir) بوده و هر گونه کپی برداری و یا انتشار الکترونیکی آن پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
دیدگاهها
فکر نمیکردم منابعش به روز باشه
با سلام. منابع انتهای فایل هستند. همون منابع رو باید استفاده کنید.
فایل بسیار خوب و مفیدی بود
میشه لطفا مشخصات کامل پایان نامه را بفرمایید
برای ارجاع دادن
من مبانی بهره وری و این مبانی رو از سایتتون گرفتم
واقعا دمتون گرم
فوق العاده هستید
اگر تونستین مبانی مدیریت ریسک رو هم تو سایت بزارید
خیلی خوب بود این فایل
خوراکخوان (آراساس) دیدگاههای این محتوا