مبانی نظری کارآفرینی (فصل دوم پایان نامه)+بسته 15 تایی مقالات مرتبط

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (3 Votes)
امتیاز کاربران
ضعیفعالی 
تاریخ ایجاد در 08 فروردين 1394 دسته: فصل دوم پایان نامه
پرینت

مشخصات کلی فایل:

 امتیاز این فایل بر اساس شاخصِ  آی ای: 4 ستاره  (معنای IQE  چیست؟)

 تعداد صفحه: 34 (فونت 14)

 تعداد رفرنس: 49 رفرنس

 حجم فایل ها:  2.6 مگابایت  344 کیلوبایت فایل مبانی نظری + 6.56 مگابایت بسته مقالات

 قیمت: با تخفیف 50 درصد فعلا 19500 تومان 

 

نکته مهم: برخلاف سایت های مشابه، تمامی مطالب این سایت قبل از انتشار از نظر  کیفیت مطالب و قابل استفادهه بودن در فصل دوم پایان نامه بررسیی شده است.

کارآفرینی شرکتی یک سری از فعالیت های تصمیم گیری شرکت را نشان می دهد که در تلاش است توانایی و مزیت رقابتی شرکت را در محیط بیرونی افزایش دهد(آرلند، کوین و کوراتکو، 2009).

در واقع كار آفريني فرايند پوياي خلق ارزش فراينده مي باشد. تعريف ديگري كه حوزه عام تري را بر مي گيرد، بدين صورت ارائه شده است: كار آفريني فرايند خلق چيزي با ارزش متفاوت، از طريق توسعه زمان و تلاش لازم، پذيرش همزمان ريسك هاي اجتماعي، رواني و مالي و به دست آوردن پاداش هاي مورد نظر پولي و رضايت شخصي  مي باشد (احمدپور داریانی، 1382).

فایل حاضر 27 صفحه مطلب با فونت 14 B Lotus در مورد مبانی کارآفرینی است که می تواند کمک شایانی به شما در نوشتن فصل 2 پایان نامه بنماید. تمامی مطالب در این فایل دارای رفرنس معتبر می باشند.

ضمناً این بسته علاوه بر فایل مبانی نظری کارآفرینی حاوی 15 عدد مقاله فارسی جدید در موضوع کارآفرینی و همچنین پیشینه داخلی و خارجی می باشد.

مشخصات کلی فایل مبانی نظری:

تعداد صفحه: 34 (فونت 14)

تعداد رفرنس: 49 رفرنس

حجم فایل ها: 344 کیلوبایت فایل مبانی نظری + 6.56 مگابایت بسته مقالات فارسی تعادل - هر دو فایل در قالب یک فایل RAR با حجم 5.9 مگابایت

قیمت: با تخفیف 50 درصد فعلا 19500 تومان

صفحات نمونه:

(برای مشاهده بزرگ تر کلیک کنید)


نکته مهم: برخلاف سایت های مشابه، تمامی مطالب این سایت قبل از انتشار از نظر کیفیت مطالب و قابل استفاده بودن در فصل دوم پایان نامه بررسی شده است.

سرفصل های موجود در این فایل عبارتند از:

 

 

قیمت با تخفیف 50 درصد فعلا 19500 تومان !

برای خرید کلیک کنید:

  بخشی از متن فایل:

 عبارت كار آفريني ريشه فرانسوي داشته و از درون بافت اقتصادي آن ظهور يافته است. تعاريفي كه از اين عبارت به عمل آمده، بسته به ديدگاه هاي مختلف متفاوت بوده و طيفي از نظريات گوناگون را در بر مي گيرد. به ويژه جنبه هاي شخصي و اجتماعي آن طي اين قرن مورد كاوش قرار گرفته است. به هر حال تقريباً در همه تعاريفي كه ما از كار آفريني داريم، توافق كلامي بر سر نوع رفتار وجود دارد كه با ويژگي هاي زير مشخص مي شود.:

1-    داشتن ابتكار عمل

2-    تجديد سازمان مكانيزمهاي اجتماعي/ اقتصادي جهت تبديل منابع و فرصت ها به يك سود ويژه

3-    پذيرش ريسك يا شكست ( احمدپور داریانی، 1382).

کارآفرینی شرکتی یک سری از فعالیت های تصمیم گیری شرکت را نشان می دهد که در تلاش است توانایی و مزیت رقابتی شرکت را در محیط بیرونی افزایش دهد(آرلند، کوین و کوراتکو[1]، 2009).

در واقع كار آفريني فرايند پوياي خلق ارزش فراينده مي باشد. تعريف ديگري كه حوزه عام تري را بر مي گيرد، بدين صورت ارائه شده است: كار آفريني فرايند خلق چيزي با ارزش متفاوت، از طريق توسعه زمان و تلاش لازم، پذيرش همزمان ريسك هاي اجتماعي، رواني و مالي و به دست آوردن پاداش هاي مورد نظر پولي و رضايت شخصي  مي باشد.

 تفكيك نوع تحقق اين شرايط باعث تكوين نظريات و ديدگاه هاي گوناگوني در ارتباط با كارآفريني شده است كه در اين ميان مهمترين و كلي ترين طبقه بندي به عمل آمده، آن را از ابعاد فردي و سازماني مورد كاوش قرار داده است. در واقع اصطلاح كار آفريني از بدو شكل گيري پيون مستقيم با فرد داشته و در اصل آن در ارتباط با فرد تعريف شده است كه بعدها با توسعه مفهومي خود و در پاسخ به مقتضيات شرايط حاكم، كار آفريني سازماني نيز در اين دامنه تعريف شده است و اين خود باعث شكل گيري تحقيقات متعددي از سوي آگاهان و انديشمندان سازماني شده است. از اين روي و حداقل به جهت احترام به جريان كلاسيك مكتب آن را از محور فردي مورد بررسي قرار مي دهيم (احمدپور داریانی، 1382).