نکته مهم: برای جلوگیری از کپی برداری سایت های مشابه، تمامی مبانی نظری های این سایت هر دو هفته یک بار ویرایش شده و به صورت به روز تر منتشر می شوند.

پرسشنامه افسردگی کودکان ماریا کواکس (CDI)+مقالات مرتبط

عنوان: پرسشنامه افسردگی کودکان ماریا کواکس (CDI)+مقالات مرتبط
قیمت: 20000 ریال

در این پرسشنامه 27 سؤال مطرح شده است که احساسات و افکار مختلف را ارائه می دهد. تک تک سؤالات را می خوانید و هر یک از جملات را که بیشتر مربوط به کارها، احساسات و افکار شما در طول دو هفته گذشته می باشد انتخاب می¬کنید. تا سؤال اول را جواب ندادید به سراغ سؤال دوم نروید. پاسخ صحیح یا غلط وجود ندارد.

این ازمون در سال 1981 توسط (Maria Cowax) جهت سنجش احساسات - افكار - رفتارها و علائم بدني افسردگي در كودكان 7 تا 11 ساله ساخته شد.شامل 27 سوال است و مقیاس های آن عبارتند از احساس تنهايي - احساس ناراحتي - علائم جسمي سازي - خلق افسرده - نارضايتي از فعاليتها - احساس حقارت .روش اجرای آن فردی و نمره گذاری آن شبيه به پرسشنامه افسردگي بك و بصورت صفر ، يك و دو است . محدوده نمرات بين 0 تا 54 است . نقطه برش و تشخيص افراد افسرده نمره بالاتر از 18 است . 0تا 8 سالم – 9تا 19 علائم افسردگي ولي بدون اختلال افسردگي – 20 و بالاتر برچسب افسردگي مي خورد و هر چه بيشتر باشد ميزان افسردگي نيز بيشتر خواهدبود 

تعداد گویه ها: ۲۷

هدف: سنجش افسردگی کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال

مقاله مرتبط با پرسشنامه: دارد (سه عدد)

نوع فرمت : Word

حجم فایل: 870 کیلوبایت

 

قیمت با تخفیف تنها 2000 تومان

نوشتن دیدگاه

در صورتی که مشکل شما (فوری) می باشد با ایمیل iranphe@gmail.com مکاتبه کنید.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین ویرایش این فایل: نیمه اول بهمن ماه 1402

پس از اتمام خرید، علاوه بر فعال شدن لینک دانلود، همان لحظه یک نمونه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

 

نکته مهم: برای جلوگیری از کپی برداری سایت های مشابه، تمامی مبانی نظری های این سایت هر دو هفته یک بار ویرایش شده و به صورت به روز تر منتشر می شوند.

توجه: محصولات این سایت طراحی و یا ویرایش شده توسط مسئولین سایت بانک پرسشنامه و مبانی نظری ایران می باشند. لذا، حق انتشار الکترونیکی آن صرفا متعلق به سایت انک پرسشنامه و مبانی نظری ایران (www.iranque.ir) بوده و هر گونه کپی برداری و یا انتشار الکترونیکی آن پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.