نکته مهم: برای جلوگیری از کپی برداری سایت های مشابه، تمامی مبانی نظری های این سایت هر دو هفته یک بار ویرایش شده و به صورت به روز تر منتشر می شوند.

نمونه پاورپونت دفاع پایان نامه

عنوان: نمونه پاورپونت دفاع پایان نامه
قیمت: 28000 ریال

بعد از اتمام کار پایان نامه تربیت بدنی و گرفتن تاریخ دفاع دغدغه اصلی تمامی دانشجویان نحوه درست کردن پاورپوینت برای دفاع از پایان نامه می باشد. 

برای آسان کردن کار شما 2 پاورپوینت بسیار زیبا در این پکیج قرار داده ایم که می توانید پاورپوینت خودتان رو با استفاده از این ها تهیه کنید.

بنابر درخواست جمع کثیری از کاربران و بازدید کنندگان مبنی برطراحی پاورپوینت دفاع و اینکه پکیجی که در سایت قرار دارد که شامل دو پاور نمونه+تم+تصاویر پشت زمینه+بسم الله+فایل ورد آموزش نحوه ارائه می باشد را به صورت یکجا نیاز نداشته و تنها نیاز به پاورپوینت نمونه می باشند. لذا بر آن شدیم در پکیجی جداگانه تنها پاورپوینت های نمونه را در سایت قرار داده تا ان دسته از کاربرانی که نیاز به این مورد دارند با مبلغی پایین تر و تنها با 2800 تومان این بسته را تهیه کنند.

محتویات بسته:

دو عدد نمونه پاورپوینت دفاع با افکت و طرح های متفاوت

 

 این پکیج ارزشمند را با تخفیف ویژه تنها با 2800 تومان می توانید تهیه نمایید.

 

 

فایل های مرتبط:

نمونه پاورپوینت دفاع از پایان نامه+آموزش کلی نحوه ارائه+نمونه تصاویر پشت زمینه+نمونه تمپلیت

طراحی پاورپوینت دفاع+استخراج مقاله

نوشتن دیدگاه

در صورتی که مشکل شما (فوری) می باشد با ایمیل iranphe@gmail.com مکاتبه کنید.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

نکته مهم: برای جلوگیری از کپی برداری سایت های مشابه، تمامی مبانی نظری های این سایت هر دو هفته یک بار ویرایش شده و به صورت به روز تر منتشر می شوند.

توجه: محصولات این سایت طراحی و یا ویرایش شده توسط مسئولین سایت بانک پرسشنامه و مبانی نظری ایران می باشند. لذا، حق انتشار الکترونیکی آن صرفا متعلق به سایت انک پرسشنامه و مبانی نظری ایران (www.iranque.ir) بوده و هر گونه کپی برداری و یا انتشار الکترونیکی آن پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.