نکته مهم: برای جلوگیری از کپی برداری سایت های مشابه، تمامی مبانی نظری های این سایت هر دو هفته یک بار ویرایش شده و به صورت به روز تر منتشر می شوند.

مبانی نظری آمادگی جسمانی و ترکیب بدنی و چاقی (فصل دوم پایان نامه)+15 مقاله مرتبط

عنوان: مبانی نظری آمادگی جسمانی و ترکیب بدنی و چاقی (فصل دوم پایان نامه)+15 مقاله مرتبط
قیمت: 135000 ریال

 

 فایل حاضر 32 صفحه مطلب با فونت 14 B Nazanin در مورد مبانی آمادگی جسمانی و ترکیب بدنی و همچنین 15 مقاله مرتبط با بحث آمادگی جسمانی و ترکیب بدنی می باشد که می تواند کمک شایانی به شما در نوشتن فصل 2 پایان نامه بنماید. تمامی مطالب در این فایل دارای رفرنس معتبر می باشند.

 مشخصات کلی فایل مبانی نظری در مورد آمادگی جسمانی و ترکیب بدنی:

تعداد صفحه: 32 (فونت 14)

تعداد رفرنس: 33 رفرنس

حجم فایل: 3.54 مگابایت

پسوند فایل: rar

تعداد مقالات پیوستی : 15 مقاله جدید در مورد آمادگی جسمانی و ترکیب بدنی

قیمت: با تخفیف 50 درصد فعلا  13500 تومان

صفحات نمونه:

(برای مشاهده بزرگ تر کلیک کنید)

نکته مهم: برخلاف سایت های مشابه، تمامی مطالب این سایت قبل از انتشار از نظر کیفیت مطالب و قابل استفاده بودن در فصل دوم پایان نامه بررسی شده است.

سرفصل های موجود در این فایل عبارتند از:

·         آمادگی جسمانی

·         تاريخچه آمادگی جسمانی

·         تاريخچه آمادگي جسماني در ایران

·         آمادگی چیست؟

·         انواع آمادگی

·         آمادگي جسماني

·         تعريف آمادگی جسمانی

·         انواع آمادگی جسمانی

  • الف) آمادگي جسماني مرتبط با سلامتي

  • ب) آمادگي جسماني مرتبط با اجرا يا مهارت

  • اجزاء آمادگي جسماني مرتبط با اجرای مهارت

·         آمادگی جسمانی و آمادگی حرکتی

·         تاثیر حفظ آمادگي جسماني بر زندگی

·         ترکیب بدن (BMI)

·         تغييرات همراه با تمرين ورزشي در تركيب بدن

·         ترکیب بدنی در زنان

·         چاقی چیست؟

·         درصد چربی در ورزشکاران

·         تمرینات هوازي و توان هوازی

·         تعريف استقامت قلبی – تنفسی

·         حداکثر اکسیژن مصرفی (VO2Max)

 
    قیمت با تخفیف 50 درصد فعلا 13500 تومان!

 
 نمونه ای از متن این فایل:

    آمادگي جسماني به طور كلي اجراي حركت هاي عمومي را بهبود مي بخشد. فعاليت بدني با زندگي روزمره در ارتباط است و افراد داراي آمادگي جسماني، مهارت هاي ورزشي را بهتر ارائه می‌دهند. افراد آماده پس از كار و تمرين شديد خيلي سريع تر از افراد فاقد آمادگي به حالت اوليه برمي گردند. براي كاهش علائم پيري نيز بايد از دوران نوجواني و جواني فعالیت‌های بدني رابه صورت منظم در طول زندگي انجام داد. افراد فعال و داراي آمادگي در سراسر زندگي از حيث سلامت قلب و عروق، قدرت عضلاني، استقامت عضلاني و تركيب بدني در حد مطلوبي خواهند بود (61).

    بر مبناي فلسفه ي بهتر زيستن، دست يافتن به زندگي سالم به خود شخص بستگي دارد. دست يابي به اين مزيت از طريق تغذيه ي درست، تمرين مناسب و منظم، استراحت و آرامش كافي، درمان و پيشگيري از فشارهاي رواني، اقدام به كار هاي شايسته و محو عوامل خطرناك و قابل كنترل نظير اعتياد به سيگار و داروها فراهم می‌شود. افرادي كه روش صحيحي را در زندگي پيش بگيرند، لذت شيرين زيستن در رفاه همه جانبه را خواهند چشيد و آنهايي كه در بي راهه قدم گذاشته اند زندگي خود را در معرض خطر قرار داده‌اند (61).

دیدگاه‌ها   

 
0 #1 میثم عظیمی 1396-04-18 06:27
بسیار عالی. ممنون از کسی که این فایل رو تهیه کردند
نقل قول کردن
 

نوشتن دیدگاه

در صورتی که مشکل شما (فوری) می باشد با ایمیل iranphe@gmail.com مکاتبه کنید.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین ویرایش این فایل: نیمه اول فروردین 1397

پس از اتمام خرید، علاوه بر فعال شدن لینک دانلود، همان لحظه یک نمونه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

نکته مهم: برای جلوگیری از کپی برداری سایت های مشابه، تمامی مبانی نظری های این سایت هر دو هفته یک بار ویرایش شده و به صورت به روز تر منتشر می شوند.

توجه: محصولات این سایت طراحی و یا ویرایش شده توسط مسئولین سایت بانک پرسشنامه و مبانی نظری ایران می باشند. لذا، حق انتشار الکترونیکی آن صرفا متعلق به سایت انک پرسشنامه و مبانی نظری ایران (www.iranque.ir) بوده و هر گونه کپی برداری و یا انتشار الکترونیکی آن پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.